duminică, 22 iulie 2012

In van...


În van...


Dar ce văd, ce este la fereastră
Să fie pasărea care de mii de ani se ascunde în etern
când pe drum cercetătorii , vânătorii o aleargă prin păduri 
de mici copii şi rămâne în mister
cum fără substanţă reuşeşte să s-arate 
cum în sânge şi în călimară 
des îşi face cuib 
şi cum prin pântece de mamă se tot zbate 
şi s-agită ar vrea să iasă şi să cânte dar rămâne nevăzută
Pasărea s-a aşezat pe pervaz  
Şi aşteaptă…şi aşteaptă…şi… aşteaptă!
Ciupeşte-mă de palmă !
zgârie-mă rău lasă-mi semene pe tot corpul
lasă-mi urme-n coaste tălpi şi palmă 
da-mi să beau din gândul tău
şi apoi când vin necredincioşii toţi buluc să le arăt
să le duc palmele să simtă locul unde m-ai ciupit
să pună degetul în coastă chiar pe rană şi să creadă
O , rămâi , rămâi cu mine
altfel de ce ai venit , îţi voi da să bei din mine 
am chiar sânge bleu-marin 

Tresărind din somn copilul bombandind morocănos
fuge să-şi îndeplinească visul 
călca strâmb şi se loveşte şi deschide geamu-n grabă
doar o vrabie  se mai găseşte restul este doar în van…


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu