joi, 10 august 2017

Metamorfoze

Discuție la cafenea


-Ce chestie ciudată, astăzi i-am întins mâna Domnului de la Biroul de Sus şi am simţit pentru prima dată o lipsă de forţă, o lipsă de fermitate, o lipsă de autoritate în strângerea de mână...
-Ştiu perfect ce spui, colegul de la medicină mi-a spus că a văzut mişunând pe la spatele Domnului acum ceva zile ceva care părea că ar fi fost ca nişte degete, iar colegul de la justiţie cică ar fi primit un mesaj pe sub masă de la Domnul nostru deşi avea ambele mâini pe masă.
-Dacă Domnului de la Biroul de Sus i-a mai crescut o mână pe la spate?
-Cred că asta nu poate fi adevărat!
-Ba da, trebuie să fie adevărat, Domnul de la Biroul de Sus are o mână în plus!
-Termină! Nu poate fi adevărat! Nu trebuie să fie adevărat! Ce-ar spune atunci cercetătorii britanici? Cum ar reacţiona astfel biserica şi toţi oamenii de ştiinţă? Nu, refuz să cred că Domnului de la Biroul de Sus i-a mai crescut o mână, mai ales la spate!
-Dragul meu, Berenger, nu trebuie să te agiţi, gândeşte-te cum ar fi dacă i-ar mai creşte o ureche la spate?
-Dumnezeule, încep să cred că ai dreptate, Domnul de la Biroul de Sus mi-a furat cheia de la apartament folosindu-se de mâna crescută la spate, înseamnă că tot el mi-a legat şireturile de la pantofi între ele ca să mă împiedic la şedinţă folosindu-se de mâna crscută la spate... Dumnezeule, dacă o ţine tot aşa, cu una o să ne împiedice, cu alta o să ne mustre iar cu ultima o să consemneze...
-Se pare că Domnul de la Biroul de Sus e altceva decât om, e un... e un...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu